Aquest és un projecte finançat per la Unió Europea a través del programa Innovative Medicines Initiative (IMI), en el que participen 69 centres de recerca acadèmics i 9 laboratoris farmacèutics, que té una durada de 7 anys i un pressupost de 80 milions d’euros i que té com a objectiu conèixer millor quins són els mecanismes moleculars que provoquen la manca de resposta als tractaments en les malalties autoimmunes.
Els investigadors del Servei de Malalties Autoimmunes que hi participen són els doctors Ricard Cervera i Gerard Espinosa, els quals, juntament amb els altres investigadors del Clínic-IDIBAPS, Luis Quintana, Juan Cañete, Azucena Salas, Àlvar Agustí, Yolanda Blanco i Adriana Garcia-Herrera, han rebut una dotació d’1,5 milions d’euros per a portar a terme la recerca en el lupus eritematós sistèmic i altres malalties autoimmunes.
Del 8 al 10 d’octubre de 2025 es va portar a terme el 6th 3TR AnnualMeeting a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona, coordinat pel Dr. Ricard Cervera, on hi van participar més de 200 investigadors d’aquest projecte.

So Amazing!!! I saw a comment about Dr. Kham remedies medication concerning herpes sometime ago and you were right, I tried it and it worked like magic for me. It was like hell living with herpes all this years until now and I would’ve come with my testimony before now but I have to wait for a couple of months to see if it will regrow again but there’s still no sign of herpes, I also went to the hospital again for test and still i was tested negative. All thanks to Dr. Kham Herbal Remedies. I lost all hope in life before I met Dr Kham Herbal Remedies and am so Grateful to come across a post that recommends you sir. Dr. Kham herbal remedies also helped my Aunty to get rid of her hepatitis B illness permanently. Email him now via dr.khamcaregiver@gmail.com or visit his Website; https://linktr.ee/doc_kham
ResponElimina